csütörtök

Díj :)

Köszönjük szépen a díjat Tündinek! :)

Szóval akkor jöjjön az a 11 dolog. Mivel mi ketten vagyunk, értelemszerűen ezt külön-külön oldjuk meg, viszont a kérdések nem lesznek duplázva, senkit nem akarunk megrémíteni. :)

Shyla:

1. Kislányként elterveztem, hogy én bizony híres énekesnő leszek, (ez akkoriban volt, mikor Britney, Pink és Beyonce gladiátoros Pepsi-reklámban szerepelt. rémlik valami?! :D) aztán időközben rájöttem, hogy hangom nincs hozzá, de mindig is egy szép álom marad.

2. Az újságíró-tábor óta egyre többször játszok el a gondolattal, hogy mi lenne, ha azt a pályát választanám.

3. Szerepjáték függőségben szenvedek. Sajnos gyógyíthatatlan, ez van. :D

4. Az előrehozott érettségim miatt egy időre el fogok tűnni az éterből, úgyhogy előre is bocsi, persze NS. remélhetőleg addig kárpótol majd titeket.

5. Mostanában egyre több Carbonfools-t hallgatok, Fehér Balázs hangjába egyszerűen beleszerettem. :D

6. Nem csak szerepjáték függőségem van, de imádom a Hollywood Hírügynökség kritikáit, és KisViku tékasztorijait is. Ez az a dolog, amit magam sem értek, de tetszik!

7. Egy kis háttérinfó a történethez: Gabi és az Én szülinapon egy napra került. :P (megjegyzem én alapból is apu szülinapján születtem, ez csak úgy jött a sztorihoz) :D

8. Megszállottan Teenwolf-őrült vagyok, imádom azt a sorozatot képes vagyok angol nyelven megnézni a részeket még felirat nélkül is. (németet tanultam világ életemben.)

9. Imádom a középkori, Arthur-királyos filmeket. Ez is anyu hibája... Tőle örököltem. :D

10. Olimpia-szurkoló vagyok. Tehát reggeltől estig megy a TV-nk és hol anyu nekem, hol én neki, de közvetítjük egymásnak az eseményeket. Velünk aztán élmény nézni az úszást. :D Ugyan nem vagyunk jobb közvetítők, mint Knézy Jenő, de hangosabbak biztosan. :D

11. És így utoljára, hogy titeket se untassalak tovább és ennek az idegölő sorozatnak is véget vessek: egy igaz, de némiképp érdemtelen információ rólam: a minap sikeresen megtanítottam a 7 éves öcsémet úszni. :D

A válaszaim pedig a feltett kérdésekre:

Melyik könyves karakterrel kerülnél egy lakatlan szigetre?
Valószínűleg most mindenki meg fog lepődni, de Emmett Cullen-nel. :D

Mi a véleményed a könyvből készült filmekről?
Szerintem nem lehet úgy átírni egy könyvet forgatókönyvvé, hogy valami ne maradjon ki belőle, akarattal vagy akaratlanul. Mindenképpen ki kell hagyni infókat belőle, hogy ne legyen túl vontatott a sztori, így én inkább könyv párti vagyok. Az egyetlen olyan film, amit szintén könyv alapján készítettek és, amiben nem csalódtam az a Sorstalanság volt. 


Van-e olyan könyv, aminek teljesen az imádója lettél? Ha igen, miért?Nincs kifejezetten kedvenc könyvem. Én az a fajta olvasó vagyok, aki 50. olvasásra is ugyanolyan izgatottan várja a már ismert sztori végét. Engem általában a nagy lovestory-k fognak meg, mivel ilyen kis romantikus lélek vagyok. :))


Régi vagy új könyvek? Miért?
Erre nehéz válaszolni, voltaképpen nem is tudok, hiszen ez nálam teljesen mindegy.


Szoktál moziba járni? És milyen gyakran?
Bevallom nem sűrűn járok moziba, mert nehéz eljutnom oda. Buszozás, sok séta stb. Elég lusta vagyok, úgyhogy ez kimarad az életemből. Viszont neten megnézem az összes filmújdonságot, úgyhogy nem maradok le semmiről.


Milyen típusú könyveket, filmeket szeretsz?
Szeretem ha egy könyv vagy nagyon romantikus, vagy nagyon tragikus. Mindenképpen a szélsőséges érzelmek tudnak lekötni.


Mi az, ami megfog egy karakterben?
Mindenképpen a természete, a többi emberhez való viszonya. Általában ilyenkor beleképzelem magam az adott szituációba és a magam fejével gondolkozva próbálok döntésre jutni a dolgok felett, így döntöm el, hogy valaki szimpi vagy unszimpi.


Szerinted fontos-e az, hogy a könyveknek, vagy filmeknek van-e valami mondanivalója?
Igen, szerintem fontos, de nem elengedhetetlen. Van olyan film, ahol megtehetik azt, hogy nem a mondanivalót állítják középpontba és mégis kasszasiker lesz belőle, mert egyszerűen jó az amit csináltak. A könyveknél ez máshogy van, attól függ milyen könyvekről beszélünk. Nyilván itt az írok törekednek arra, hogy legyen mondanivalója.


Írsz-e saját történeted? Ha igen, neked mi ad ihletet?
Igen, írok saját történetet. Sokan mondják, hogy nagyon kreatív vagyok, szinte szárnyal a fantáziám, azonban ez nem így van. Igenis sokra tartom a visszajelzéseket és anyukám véleményét. Ez is furcsa lehet, de  anyuval én mindent megbeszélek, még a blogos dolgokat is, és sokszor kikérem a tanácsát is. Nekem a sok beszélgetés és a tudat, hogy van akit érdekel az, amit csinálok és nem hiába töröm magam. Ez ad ihletet.


Mit csinálnál, ha a kedvenc karaktereddel találkozhatnál a valóságban?
Hát, valószínűleg először vagy fél óráig visítanék, utána meg megpróbálkoznék beszélgetni vele. Közben idétlenül vigyorognék és nem hinnék a szememnek, hogy mekkora mázlista vagyok. De mindenképpen kifaggatnám alaposan, úgyhogy mással már nem szívesen futna össze utánam az a karakter. :D

Ha alkalmad nyílna rá, melyik film háttérmunkájába kukkantanál be? Miért?
Hűhaa... Szerintem az Avatar háttérmunkái lennének azok. A film maga engem nagyon elvarázsolt. Az egy egész más világ, még akkor is, ha csak animációk. Engem nagyon megfogott az egész környezet. Kíváncsi vagyok hogy csináltak ilyen klassz filmet. 

Naomi:

  1. Írói példaképem Leiner Laura.
  2. Röhögni lehet, sőt! Kiskoromban annyi állattal aludtam, hogy sokszor nem fértem el tőlük, ezért kitaláltam, hogy berakom őket a pizsimbe, és úgy mászkáltam, hogy akkora voltam mint egy ház.
  3. Elég későn, 2 és fél évesen tanultam meg beszélni, azóta viszont be nem áll a szám.
  4. Amikor végre tudtam beszélni, és anya énekelni akart nekem, egyszer megkérdeztem: Anya muszáj? Tesómék nem voltak ilyen bátrak.xd
  5. Onnantól kezdve a nővérem esténként a Mi atyánkot énekelte nekem, ezért sokáig csak énekelve tudtam elmondani. A helyzet az, hogy pocsék hangom van.
  6. Egyszer hazajöttem oviból, feljöttem a szobámba, és akkor volt az átalakítás, ezért minden ki volt pakolva a folyosóra, és nekem ez csak akkor tűnt fel, mikor a szobámba értem, és az üres volt.
  7. Van négy Kocsonya Fesztiválos békám, pedig rettegek a békáktól. 
  8. Ahogy a pókoktól is.
  9. Sokszor visszatévedek a régi számokhoz - értem ezt mondjuk Britney kezdő számaira, stb. És én még mindig szeretem őket.
  10. Egy barátnőm ezzel a három szóval jellemzett (meglepődtem, kissé): humoros, kedves, széplelkű. 
  11. Van egy hatalmas amcsi zászló a szobám falán. 
Válaszaim:
  1. Cortezzel a Szent Johanna Gimiből, vagy Jake-kel a Twilight-ból. 
  2. Nem lehet őket összehasonlítani, nem ugyanaz a műfaj, nem ugyanazt szeretem bennük.
  3. Nővérem húga. Elképesztő. 
  4. Nem mindegy? Jó legyen.
  5. Ritkán, inkább itthon filmezek.
  6. Mindenevő vagyok. Majdnem.
  7. Az, ahogy bizonyos helyzetekre reagál.
  8. Bizonyos könyveknél igen, bizonyos könyveknél nem.
  9. Igen írok, és bármi. 
  10. Összehaverkodnék vele.
  11. Harry Potter. Nem tudom:)
Shyla megkért, hogy ezt linkeljem ki, hátha valaki kedvet kap: http://freeforum4u.hu/forums/forums.php?forum_id=2314

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése