péntek

Csúszás..

Sziasztok, Drágáim! :)

Tudom, hogy már elég régen volt friss, de NS és én is táboroztunk. Most pedig úgy néz ki, hogy az új fejezet csúszik egy kicsit. Pontosan nem tudom, mikor kerül fel, de számítunk Rátok.
Helyette most kaptok egy kis élménybeszámolót a táborról. :D

Nos, 3 napos, igen, három napos táborban voltam. Ez első hallásra kevésnek tűnik, bár az is volt. :) Nagyon összehaverkodtunk. Az egész tábor a SÉTA-program keretei között valósult meg, és mind nagyon élveztük. Nem kezdek ömlengésbe, de élménydús 3 nap volt az biztos (atomerőmű látogatás, programok a Bikali Élménybirtokon, közös újságírás a csapattal, vetélkedők).

Az eredménye? 

A Paksi Atomerőműben történt látogatásunk után megírt cikkek közül néhány bekerült az Axel Springer kiadó napilapjaiba. Ti is találkozhattatok velük a június 21-ei helyi lapban, feltéve ha olvassátok. ÉS igen!! Az enyém is sikeresen debütált, kilenc magyarországi megyében! Ez elmondhatatlan öröm számomra. A többi elismerés csak hab a tortán: 3 oklevéllel, 2 ajándékcsomaggal és egy ezüstéremmel jöttem haza. Kiderült ugyanis időközben, hogy egész jó íjász vagyok, és ezt az újonnan felfedezett képességemet a táborozók közötti rögtönzött versenyen ki is használtam.

Így tehát összegezve a friss csúszik, de még így sem hagytalak titeket olvasnivaló nélkül! ;)
xoxoShyla


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése