szombat

44. Csajos este

Sziasztok!
Sajnáljuk a késést, eddig egy félreértés miatt nem került fel a rész - nyugi, nem összevesztünk, csak egyikünk se tudta ki teszi fel, aztán meg én összekevertem az előzővel... mindegy is:) Itt is él a játék, hogy meg lehet találni, hol folytatja Shyla (én kezdtem a részt):)
Sok sikert, és kellemes olvasást, 
Puszi, NS (és ugye Shyla)


Milyen más, ha valaki egy kicsit bolond,
mintha valakivel együtt bolond kissé!
-Nem akartalak felkelteni - helyezkedett vissza. 
-Pedig sikerült - fúrtam bele a fejem a mellkasába. 
-Sajnálom. Karen hívott az előbb, azt mondta elkészült a ruhád, és megvan a cipőd is. Mondd, biztos jó ötlet magassarkúban mászkálni? Justintól a legutóbb is sajgó lábbal jöttél haza - simogatta meg a karom. 
-Jól vagyok. A lábam is jól van. És egy estét kibírok. 
-Ahogy gondolod - vont vállat. 

Másnap korán reggel utaztunk vissza Vancouverbe, és tízre már ott is voltunk. A leszállástól számított egy órán belül értünk be a szállodába. Forgatás lévén majdnem mindenki kint volt a stábbal, inkább olyanok voltak a szállóban mint Daniel Cudmore (Alex azonnal lekezelt vele, és régi jó haverokként kezdtek csevegni), Dakota Fanning, vagy épp Charlie Bewley. 
-Milyen volt LA? - kérdezte vigyorogva Charlie. 
-Meleg - mosolyogtam. - És fárasztó. 
-Ki ne mondd amire gondolsz - csapta fejbe Charlie-t Alex. 
-Ugyan haver, csak nem olyan szégyenlős a kicsilány - vigyorgott kajánul Charlie. 
-Asszem ezt a témát most itt le is zárhatjuk, ugyanis még itt vagyok. Tőlem akár el is mehettek sörözni, akkor arról beszéltek amiről akartok - tapasztottam Alex szájára a kezem amikor meg akart szólalni. Halk nevetés után csend lett, én pedig levettem a kezem a szájáról, aztán ő röpke csönd után megszólalt; 
-Ez fájt - nézett rám, de rontott a hatáson, hogy alig egy két másodperc után nevetésben tört ki. 
Röhögve ejtettem fejem Alex vállára, aztán keresztülvetettem a lábam az ő combjain, így a keze szinte észrevétlenül csúszhatott a combomra. 
-Akkor este sörözés? - szólalt meg Daniel mielőtt kimentek volna, mire Alex bólintott, aztán rámnézett, amint az ajtó bezárult, de még fel se tette a kérdést, mikor válaszoltam. 
-Tényleg nem baj, Alex. Miért akarsz engedélyt kérni? - nevettem fel. 
-Na jó - csókolt meg. - Akkor én most megyek, és keresek valami nézhetőt a tévében - kászálódott ki alólam, aztán leült a kis asztalkára, és kapcsolgatni kezdte a készüléket. 
-Én... addig felhívom Krist - kaptam elő a mobilom, és kimentem az erkélyre. A mobil háromszor kicsöngött, mielőtt Kris felvette volna, és hallottam a hangján hogy kissé feszült, úgyhogy végképp kapóra jöttem neki. 
-Szia Kris! - köszöntem vidáman. 
-Szia Gabi! Már vissza is értetek? - kérdezte kifújva a levegőt, gondolom cigizett. 
-Nekem úgy tűnt - vontam vállat. - Alex elmegy este sörözni, Daniellel meg gondolom Charlie-val, aztán még majd itt szervezkednek valamit maguknak - hú de rohadt hideg van itt -, és arra gondoltam este csinálhatnánk valamit. Valami kikapcsolódás, mozi vagy filmek, valami ilyesmi. Mit szólsz? 
-Én benne vagyok. Szóljak a többieknek? - kérdezte egyből fellelkesülve. 
-Igen. De senki ne számítson vadul bulizós, kicsípem-magam dologra, csak farmer, tornacipő, póló. Ezt különösen Ashley-nek hangsúlyozd, kérlek. 
-Meglesz - nevetett fel Kris, aztán pár perc csevej után letettem a telefont. 
-Na, találtál valamit? - kérdeztem Alex mellé lépve, miközben végigsimítottam a vállán. - Ööö... hát jó - indultam el a háló felé, mikor megláttam a tévében a focit, a csuklómra fonódó ujjak gyenge késztetése, és az erőtlen húzás visszatartott, aztán egyenesen Alex ölébe pottyantam. 
-Hogy is mondtad múltkor? Sz... Ssssz...
Felvont szemöldökkel rávigyorogtam, részben a kíváncsisága, részben pedig az erőlködő amerikai sziszegése hallatán. Szinte bántotta a fülemet, miközben a szemem előtt megjelent a rengeteg 's' betű, az 'sz' helyett. - Szeretlek - mondtam lassan, jól artikulálva, hogy könnyebben utánozzon. 
-Szerrr... Szerretlek - ejtette ki erős akcentussal. 
-Sze-ret-lek - szótagoltam lassan. - 'Sz' mint az 's' a... 'sad'-ben [szomorú]. 'E' mint az... effect-ben [hatás]. 'R' mint red [piros]. 'T' mint Tom. 'L' mint Larry. 'K' mint couple [pár] - soroltam végig, de nem nagyon tetszett neki, elég csúnyán nézett rám. 
-Amerikai vagyok, nem hülye - morgott le mielőtt megcsókolt. Majdnem rávágtam hogy "egy kutya", de a saját érdekemben inkább befogtam a számat, és nem most álltam elő a magyarok amerikaiakról szóló nézeteivel. Jó lesz az még veszekedni. - Szeretlekk - suttogta miután elváltak az ajkaink. 
-Aha, haladunk - somolyogtam, aztán jobban felé fordulva a tenyereimet a nyaka két oldalára simítottam, és szenvedélyesen megcsókoltam. 
Lazán széttéptem az ingét, de mint eddig mindig, a gombok most is a helyükön maradtak, bezzeg mikor ő csinálja ezt... Lassan simítottam végig a mellkasán, végigzongoráztam a kockáin, miközben kibújtattam a kockás ingből. 
Hatalmas tenyerei az oldalamat simogatva bebújtak a pólóm alá, és ahogy feljebb csúsztattam jókora mancsait feltűrte a felsőmet is, és szinte azonnal leszaggatta rólam a feleslegessé vált anyagot. 
Egy gyors mozdulattal áthelyezkedtem lovaglóülésbe, a kezei a hátamra simultak, amitől szinte biztonságban éreztem magam, mint egy kisgyerek egy óriás kezei közt. 
Ujjai már éppen kioldották a melltartóm kapcsát, mikor egyszerre szólalt meg a telefonom, és dörömböltek az ajtón. 
-Az ötöslottóm tettem volna rá - bicsaklott hátra a feje. 
-Folytatjuk. Ígérem - csókoltam meg újra lassan, szerelmesen, aztán elcsakliztam a felsőjét, és azt vettem magamra. Örült nekem erősen.
Lehuppantam a kanapéra, és elővettem a telefonom, míg Alex ajtót nyitott Ashleynek, aki tornádó szerűen borult a nyakába, zagyvaságokat fecsegett.
De én majdnem teljesen kiszűrtem a csilingelő szopránt, ugyanis a figyelmem lekötötte a telefonom képernyőjén villogó név: Apa.
-Ki az? - kérdezte Alex percekkel később, mikor még mindig nem vettem fel, pedig a készülék kitartóan csöngött.
-Apám - sóhajtottam, aztán az ujjamat a piros gombra tolva gyengéden megnyomtam azt, és eltettem a mobilt, ami csak másnap reggel került elő. Éljen a függetlenség! Imádom, hogy már nem cseszhet le semmiért. De még mennyire hogy imádom!

A srácokra se kellett sokat várni, ahogy Ashley elterpeszkedett mellettem és faggatni kezdett újra dörömböltek az ajtón. Ezúttal is Alex nyitott ajtót, aztán ahogy meglátta a srácokat fellélegzett. Nem tudom mi lenne vele, ha egyszer egy komoly női beszélgetés közepébe csöppenne, pláne ha Ash a bandavezér és épp az aktuális ombrédivatról hadovál... Alex hamar visszament a szobába, hogy felvegyen egy felsőt, aztán egy laza dzsekivel a karján úriemberesen távozott Charlie-val és Daniellel.
A többiek is nemsokkal ezután befutottak, szépen, egymás után. Nikki nem lett volna önmaga, ha nem hoz egy kis muníciót, mégpedig a legfinomabb csokilikőrt, amit valaha ittam. Kristen tényleg megfogadta a tanácsomat és lazán öltözött, én meg még mindig Alex ingében villogtam, ami fel is keltette a csajok kíváncsiságát.
Nem kellett sok idő, mire Ashley újra betámadt a Kellan-témával, nekem viszont cseppet sem volt kedvem hozzá, hogy mélyrehatóan kivesézzük a telefonbeszélgetésünket, amiről még amúgy sem tudtak. Néhány percnyi csend után, ami már-már kezdett kínossá válni, végül Kristen kimentett.
- Karen mesélte, hogy kész van a ruhád? - vigyorgott rám Kris, és biztos voltam benne, hogy előre nyugtázta magában, hogy a tématerelés sikeres lesz. És így is lett. Ashley azon nyomban ráharapott a csalira, így nem is kellett többet Mr. Lutz hülyeségével foglalkoznom. A másnap esti gála viszont egyre jobban aggasztott. Ha úgy vesszük, ez lesz az első "hivatalos pár"-ként való megjelenésünk. Előre féltem, hogy Justin milyen ruhát tervezett nekem, amitől leesik az emberek álla, de mégis inkább az aggasztott, hogy holnap délután minden egyes mozdulatom, amit teszek hatással lesz Alex karrierére. Már az is elég rossz húzás volt, hogy egy házas emberrel kezdjek ki, még akkor is, ha már rég megromlott közöttük a kapcsolat. Most viszont a sajtó kereszttüzébe fogok kerülni én is, na meg a kapcsolatunk is. Tehát arra is fel kell készülnöm, hogy a másnapi magazinokban fő téma lesz a Jótékonysági Gála. Vele együtt talán mi is. Ráadásul Natalie is fellép. Igazából kíváncsi vagyok már Alex húgára, sőt, nagyon remélem, hogy jól ki is fogunk jönni egymással. Már csak Alex miatt is.
- Annyira jól néz ki a ruha, és annyira ... Istenem.. Ezt nem érted, amíg nem láttad - legyintett fejét rázva Ash, hogy aztán puffogjon magában, amiért jelenleg senki sem akar a másnappal foglalkozni. - Most komolyan?? Csajoook... - nyafogott. - Legalább egy hajszálnyi érdeklődést mutathatnátok...
- Óh, mutatok én érdeklődést, a pia iránt! - nyúlt Nikki az üvegért és egy nagy kortyot ivott belőle.
- Ne hozzak inkább poharat? - vigyorogtam rá és tudtam, hogy innentől beindul a csajbuli. csoda, hogy egymás lábkörmét nem festettük ki. Úgy éreztem magam, akár tizenhat évesen, mikor Lilivel és Rékával a szobámba zárkóztunk piálni és a szomszédok csendháborítás miatt ránk hívták a zsarukat. Anyuék nem voltak otthon, lett is belőle gondunk...
Persze most már "érettek" voltunk, mégis jólesett a sok hülyeség és kifejezetten elbírtam viselni a csajos témákat is. Magam is meglepődtem, de az este végére még Ashley rinyálása is abbamaradt és duzzogás helyett csatlakozott a kevésbé divatcsevejhez.

Az önfeledt hangulat az este további részében is maradt. Kizártuk a pasis témákat és inkább a korábbi évekről meséltünk egymásnak. Vicces dolgokat tudtam meg a stábtagokról és kiparodizáltuk a bakikat is. Egész addig nevettünk, míg Alex meg nem érkezett a srácokkal. Persze a csajok már tudták, hogy szeretnénk kettesben maradni, így Ash és Nikki vezetésével kitessékelték Charliet és Danielt, a sort Kris zárta, aki búcsúzóul rámmosolygott. Az ajtó villámgyorsan csukódott mögötte, én pedig Alex izmos karjaiban találtam magam. Ellentmondást nem tűrve kapott ajkaim után, aztán a közeli falnak nyomva csókolta végig vállamat.
- Hiányoztál. - búgta rekedt hangon a számba és lehúzta rólam a pólómat,i amit az övé követett.
Minden egyes érintése vágyat keltett bennem, már nem tudtam volna behatárolni, hol is vagyok tulajdonképpen. Az övét kicsatolva bújtattam ki a nadrágjából gyakorlott mozdulatokkal, míg ő szorosan fogta a derekamat és a csípőjére rántott. A nadrágomon keresztül feszült nekem én pedig felnyögtem a gyönyörtől.
Egész éjjel szeretkeztünk, hol ő, hol én irányítottunk, vègül hajnalra maximálisan kifáradva nyomott el minket az álom, csapzottan, izzadtan.

1 megjegyzés:

  1. sziasztok ez igazán csodás sztem a magyar szó mondása kor váltott shyla

    VálaszTörlés