hétfő

40. Somak

Sziasztok! 
Meghoztam a kövi fejit, remélem tetszeni fog, és írtok néhány szót hozzá:)
Puszi NS


[Zene]
Miután biztos voltam abban, hogy elmentek, megmostam a kezem, és kirohantam az épületből, ahol Alex elgondolkodva meredt maga elé, a korlátnak dőlve, miközben rám várt, és a szeme vidáman csillogott. 
-Alex! - szólítottam meg döbbent izgatottsággal a hangomban. 
-Ell - szólt vissza, kissé kérdőn, de láttam rajta, neki is van mondandója. 
-Beszéltél Kimmel? - kérdeztem kíváncsian. 
-Beszéltem - bólintott. - Holnap a tárgyalás után estig velem lehet Somak - közölte vigyorogva. - De Matt mást is mondott - vigyorodott el. 
-Hát én meg hallottam Kimet, meg az anyját, odabent. Az a nő a sátán karmai közül szabadult. És szerintem az egész az ő ötlete volt, mert fellebbezni akart, meg hogy ezt még meg lehet oldani, Kim meg totál kiakadt, és valami Dant emlegetett. 
-Nekem Matt mondta ugyanezt. Elég lepcses szájú ügyvédjük van - forgatta a szemét. - Na gyere menjünk, ez a gönc kiborít - húzogatta a gallérját, mire én leszedtem róla a zakót, és meglazítottam a nyakkendőjét. - Kösz - vigyorodott el. Én is kézbe vettem az én zakóm, két ujjammal pedig a cipőmet fogva karoltam át a derekát. A beton ugyan forró volt, de jól esett. Vancouver olyan hideg, és nyirkos hely. 
-Gyere meghívlak egy fagyira - biccentett egy utcai gurulósstand felé. 
-Fizetem én - ráztam a fejem. 
-Eszedbe se jusson. Nem igaz, hogy téged egy fagyira se lehet meghívni - háborgott. 
-Jól van már - kacagtam jókedvűen. 


-Gyere ide - suttogta kéjesen Alex, amint ledobott ingében kiléptem a zuhanyzóból, smink és tökéletes haj nélkül, csak az inge pár gombja takart belőlem valamit. Rajta is csak egy laza farmer volt. 
-Gratulálok, Édes - öleltem át szorosan a nyakát, miközben ő a derekamnál fogva magához szorított, és felemelt a földről. 
-Csssss - csitított el, aztán ajkait az enyémekre nyomta kezdett szórakozni a számmal, majd az ajkai késztetőleg elnyíltak, én pedig példáját követve a számba engedtem a nyelvét. A keze befurakodott az ing alá, a hátamra simult, minek hatására forróság rázta meg a gerincem. A forróság úgy csavarodott a gerincoszlopom köré, mint egy lián a fára Halkan felnyögve szorítottam combjaim közé a csípőjét, ujjaim a hajába fúrva préseltem ki a kettőnk közti összes megmaradt levegőt. A tüdőm fájdalmasan levegőért kiáltott, így amíg a másik oldalra biccentettem a fejem pár milliméterre eltávolodtam, de nem többre. 
-Gyere már vissza - morrant fel közben elégedetlenül, mire akarva akaratlanul felnevettem, de újabb édes csókja belém fojtotta a szót. 
Mire észbekaptam, már az ágyon találtam magam, Alex a matracba préselve tornyosult fölém, és egy laza kézmozdulattal egyszerre nyúlt az ing alá, és gombolta ki azokat. Hatalmas tenyere habozás nélkül simult a mellemre, aztán izgató masszázsba kezdett, ami újabb sóhajt csalt ki belőlem. 
A kezem a nyakára simult, éreztem az ütőere lüktetését a kezem alatt. Hirtelen kaptam a kezem a nadrágja gombjához, remegve húztam le róla, a farmerral együtt az alsónadrágot is. Ágaskodó férfiassága nekem nyomódott, miközben leügyeskedte rólam az inget, és elhajította, a többi ruhával együtt. A keze egyre lejjebb, és lejjebb csúszott, aztán vadító masszázsba kezdett a legérzékenyebb pontomon, de ajkai csak a mellemig jutottak. A gerincemet rázó bizsergés lassan és biztos terjedt el a testemben, soha nem érzett csúcsokat döngetve. 
Az agyam tompává, hasznavehetetlenné vált, vörös köd ereszkedett az elmémre, amin a néha felmorranó bariton hangján, és a nevének szajkózásán kívül csak érintései hatoltak keresztül. 
Alig egy perccel később már ajkai és nyelve fokozták a vágyamat, illetve kezdték elégíteni azokat egyszerre, ujjaim vadul szántották fekete tincseit. Felhúztam a lábam, ő pedig ezzel egyszerre elszakadt tőlem, éppen mielőtt a beteljesülés kéjes sikolya kiszakadt volna belőlem. 
Morcosan néztem rá mielőtt csókjától lecsukódtak volna a pilláim, aztán átadtam magam annak az élvezetnek amit teste mozgása nyújtott, ahogy megéreztem magamban. A csípője vad ütemben járt fölöttem, szinte már fájt ahogy nekem csapódott, de mégsem. Vele ellentétes irányban kezdtem mozgatni a saját testem, mégis úgy tűnt mintha tökéletesen összehangoltan mozogtunk volna. 
Mikor megéreztem a belső izmaim apró rángásait inkább leállítottam, bár minden porcikám ellenkezett. Kiengesztelő csókkal kísérve fordítottam a hátára, aztán férfiassága fölé ereszkedve párszor végighúztam rajta a kezem, végül ráereszkedtem, és körkörös mozdulatokkal kezdtem ingerelni. A keze lágyan simogatva barangolta be az egész testem, mindenhol ott volt, miközben ajkai a kulcscsontomon kalandoztak. A kezem végigcsúsztattam a válláról a hátán keresztül, a másik tenyeremet a nyakára simítottam, aztán csókokkal kezdtem elhalmozni ott, ahol csak értem, egészen addig, míg a hátára fekve magára nem húzta felső testem, és pár erőteljes lökéssel a csúcsra juttatott mindkettőnket. 


Lihegve simultam a mellkasára, miközben a kulcscsontját simogattam, és elégedetten pislogtam egyre laposabbakat. 
-El ne aludj - suttogta kedvesen. Rekedtes baritonja még mélyebbnek hatott az átlagosnál így, hogy a hangja a fülem alatt dübörgött. - Lassan fel kéne öltözni. Nem sokára indulnunk kell Somakért. 
-Te készülődj, én fekszek még egy kicsit. Na? - ajánlottam fel. A végén már nevetnem kellett kínomban, mikor legördülve róla, a karjaiba fészkeltem magam, és a vállára hajtottam a fejem. 
-Neeem, nem, nem. Akkor sose készülsz el - simogatta meg a hátam. 
-Ez határozottan nem igaz! - vágtam rá, és bár komoly hangon mondtam, ezt nem lehetett érezni rajtam. 
-Még hogy nem igaz - horkantott fel. 
-Tényleg nem igaz - morcoskodtam. 
-Na jó, gyerünk öltözni - tápászkodott fel, magával húzva engem is. 
-Ne máár - nyafogtam nevetgélve, de majdhogynem beleültetett a bőröndbe, én pedig durcásan összeráncolt homlokkal, lebigyesztett alsóajakkal, és hangosan fújtatva néztem utána. De ez egy perc alatt elillant; ahogy néztem a formás, izmos feneket, a kidomborodó izmokat a hátán, totál kész voltam... egészen addig, míg bele nem bújt az alsójába. Ez azért kizökkentett. Belebújtam az egyszerű fekete melltartómba és a bugyimba, aztán belebújtam az egyetlen nálamlévő rövidnadrágba. Még mielőtt a felsőmet felvettem volna, bekentem magam a kedvenc kókuszillatú testápolómmal, és a dezodor után párszor fújtam magamra a parfümömből is. 
-Ugye tudod, hogy két éves sincs? - kérdezte Alex gúnyosan, miközben magára rángatta a pólóját. 
-Azt tudom. Az apja viszont lassan huszonöt - kacsintottam rá a tükörben. 
-Messze van az még - legyintett. 
-Csak pár hónap - ugráltam oda hozzá, és hátulról a hátára ugorva a nyakába kapaszkodtam, miközben ő a térdhajlatomnál fogott meg, hogy megtartson. 


Miután magamra vettem egy tornacipő szerű lapostalpút, meg a felsőmet, zsebre vágtam a mobilom, és elindultunk. Gyalog indultunk, egyrészt a kellemes meleg, és a lágy szellő, másrészt a rövid táv miatt. 
-Mondj valamit spanyolul! - kértem a lehető legbájosabban.
-Tessék? - nézett rám értetlenül, a kezembe csúsztatva az övét. 
-Komolyan. Múltkor is bírtam, de azóta nem hallottalak spanyolul beszélni. Pedig az szexi - bizonygattam rákacsintva. 
-Mit mondjak? - kérdezte hunyorogva végignézve az utcán. 
-Nem tudom. Amit szeretnél - vontam vállat hátrasimítva néhány rakoncátlan tincset a hajamból. 
-Hát jó - sóhajtotta. - El cielo es azul. El clima es bueno, me siento silla de mierda. Na mit gondolsz mit mondtam? - kérdezte játékosan, visszaváltva angolra. 
-Ööhh... hűh. Hát először is. Ez szexi volt - dícsértem meg. - Még a tanga is lepattan rólam - röhögtem fel. 
-Mi? - vonta össze a szemöldökét, mértéktelenül komolyan. - Az van rajtad? - bámulta meg látványosan a hátsóm, mire felröhögtem, és beletúrtam a hajam. - Hazudsz - húzta össze a szemét. 
-Sebaj. Lepattant - vontam vállat. 
-Ellenőrzöm - suttogta a fülembe hátulról, a hátsózsebembe csúsztatva a kezét. - Na. Akkor mondj valamit magyarul! AZ tényleg vadító - nézett rám nagy, gyönyörű, barna szemekkel. 
-Na jó - fújtam ki a levegőt hangosan. - Először mondd el, hogy mit mondtál!
-Az ég kék. Az idő jó, én meg kibaszottul nyeregben érzem magam - nézett rám, én pedig felröhögtem. 
-Ott is vagy - nyugtattam meg. 
-Oké, akkor ezt hallgasd: Néha úgy fejbevágnálak a hülyeséged miatt, de nem megy. Egy nagy gyerek vagy, én pedig nem bírok ellenállni azoknak a hatalmas szemeknek, mert imádom őket - vallottam be, és bár tudtam, hogy le kell fordítanom, könnyebb volt először így kimondani.
-Azt hittem a magyar lassabb - nézett rám, aztán elmosolyodott. - De szép. Tényleg szép. - Már megint azok a szemek....
-Örülök hogy ezt mondod - bújtam szorosan az oldalához. 
-Nem tudom. Mit mondtál? - adta fel végül percek múltán a gondolkozást. 
Mikor lefordítottam elmosolyodott, aztán egyik szemöldökét felvonva nézett rám. 
-Szóval csak a szemem imádod, mi? - kérdezte kihívóan. 
-A picsába, lebuktam - csettintettem lemondóan. 
-Ahha, jól van - bólogatott vadul, mintha megsértődött volna. - Jól van, jól van. 
-Te hülye vagy - nevettem fel. 



-Gabi - szólított meg Alex elkomolyodva, mikor befordultunk egy utcába. 
-Hmm? - néztem fel rá kíváncsian. 
-Amit a tárgyalóteremben mondtál, az... 
-Mind igaz - fejeztem be helyette. - Csak azt nem mondtam, hogy noszogatni kellett hogy elindulj, mert így jobban vette ki magát. Alex, jó apa vagy. Szereted. 
-Nem is láttál még vele. 
-De ismerlek - feleltem őszintén, aztán többre nem volt idő. Ő bement egy házba, és alig öt perc múlva már egy táskával, és Somakkal a kezében jött ki. A befelé vezető úton még odahajolt a kisfiúhoz, mikor azt hitte nem hallom;
-El ne ijeszd nekem, kisöreg.

2 megjegyzés: