szerda

7. Szennylapok

Sziasztok! Mentő megoldásként, hogy ne maradjatok fejezet nélkül, ezúttal is én hoztam egy kis olvasni valót:))
Naomi.

Igazából csak másnap akartam neki telefonálni, de amikor meghallottam Alex hangját, a tévé elől... Inkább úgy döntöttem, azonnal felhívom. Semmi kedvem nem volt vele egy levegőt szívni. 
Előkotortam a zsebemből a telefonom, és a papírcetlit is, amin Josh üzenete állt. Rutinos mozdulatokkal bepötyögtem a számát, és megnyomtam a zöld gombot. 
A vonal percekig csak búgott-berregett, de senki nem jelentkezett, végül egy hangos sípolás után egy kellemesnek aligha mondható, monoton, gépszerű női hang elsorolta a számokat egyesével, aztán megkért, hogy a sípszó után hagyjak egy üzenetet, mert a felhasználó nem elérhető. 
Odafordultam a komódhoz, letettem a telefonomat, és a laptopomat kezdtem keresni, de seholsem találtam, pedig határozottan emlékeztem, hogy odatettem, a vekker mellé. 
-Ricsi, nem láttad a...? Gépemet - fejeztem be a kérdő mondatot végül mérgesen fújtatva, hisz megláttam a kikapcsolt laptopot, a kanapén, Ricsi keze mellett. Futó pillantást vetve a tévében látható interjúra (Alex és én, hát ki más?), és szemforgatva az időközben bekapcsolt számítógépemre összpontosítottam. - Meddig fogják még ezt a szart adni? Legalább hatvanadszor megy. 
-Szinte minden ilyen műsorban leadják, aztán már senki nem fog emlékezni rá - legyintett Kel. 
-Hogy van az, hogy itt még képesek voltatok egy levegőt szívni? - ráncolta a homlokát Bron. 
-Túl sok volt a szemtanú - feleltem gondolodás nélkül, aztán böngészni kezdtem a különböző cikkeket a neten. Az egyik szennylap internetes verziójában például ezt írták: 

"Magyar lány az Újvilágban! 

Summit Entertainment nem is olyan régen kiírt egy pályázatot, aminek nem kis nyeremény volt a tétje. Az, aki az egyik Twilight Saga könyv megvásárlása után kitöltötte az eladóktól kapott cetlit, bedobta az erre kinevezett dobozba, annak esélye volt arra, hogy megnyerje a látogatást az Eclipse forgatására. A szerencsés nyertesnek biztosítják a lehetőséget, hogy magával vigyen valakit, akit szeretne, a szállást, mind a nyolc hónapon keresztül, az ellátást, és a repülőjegyeket, a költőpénzt viszont természetesen saját költségre kellet vállani. 
A pécsi származású lány barátait elég nehéz volt megtalálni, közvetlenül az után, hogy a cég közzétette a hivatalos honlapján a nyertes nevét: Szabó Gabriella. 
-Nem tudom, én nem beszéltem vele. Azt sem tudtam, hogy elutazott - nyilatkozta egy régi osztálytársa szűkszavúan. 
-Én tudtam, talán én voltam az egyetlen akinek elmondta, Ricsin kívül. Horváth Ricsit vitte magával - magyarázta egy másik barát, aki szintén nyolc éven keresztül erősítette a lány osztályát. A névtelenséget kérő barátok egész lelkesen feleltek a feltett kérdésekre, mint például a Ricsi és Gabi között lévő kapcsolatról. 
-Sosem néztek egymásra úgy, mint potenciális áldozatokra. Nagyon jó barátok, egyszerűen képtelenek összeveszni, még akkor sem, ha vitatkoznak valamin, de nincs köztük semmi. Még csak a szikra sincs meg - nyilatkozták többen is. 
A következő kérdés a lány Twilight-hoz való viszonyulása volt. 
-Tulajdonképpen nem is a Twilight-ért van oda, nem is tudom, ha egyszer megnézte a filmeket, akkor már talán sokat mondtam. Amúgy sem az a rajongó típus, nem hozza lázba, hogy egy hírességgel kell egy légtérbe lennie, a színészeknek nem kell attól tartania, hogy letépi róluk a ruhát. Talán inkább az, hogy nagyon jó szeme van a pasikhoz, és gyengéje a kigyúrt test, illetve a kockahas... Kellan, vagy Taylor felsőteste esetleg okozhat neki pár kínos percet, de szerintem elég jó színész ahhoz, hogy tudja kezelni ezeket a helyzeteket. 
-Sosem említett semmit, hogy valamelyik színész közelebb állna a szívéhez? 
-Nem, sosem. 
Időközben kiderült, hogy Ricsit egyáltalán nem érdekli a sorozat, és ő sem rajong különösebben, de a városban nagy nőcsábász hírében áll, és rendkívül közvetlen személyiség. 
Íme néhány apró informáci, a két szerencsésről:

  1. Gabi Pesten tanul grafikusnak, Ricsi pedig Pécsen tanul jogot. 
  2. Ötödikben kezdtek el egy osztályba járni, amikor mindketten felvételt nyertek a helyi gimnáziumok egyikébe, a nyolc osztályos gimnáziumi oktatáson belül.
  3. Ricsinek egyke, Gabinak viszont egy öccse van, aki táborban volt, mikor testvére elutazott. 
  4. Gabi csak Ricsinek szólt a nyereményről, és az egyik barátnőjének, még édesanyjával sem beszélt az utazásról. 
  5. Ricsi rendszeresen jár kondizni, Gabi pedig éveken keresztül sportolt. Az úszás, kosárlabda, és kézi labda után a capoeirás csoportokban is megfordult. 
Az öntörvényűnek, makacsnak, de szerethetőnek beállított lány és barátja már együtt is buliztak a színészekkel, ahol mindenki arról beszélt, milyen jó hangulatban telt az első találkozás."

Gúnyosan felhorkantam; melyik barom volt olyan kedves, hogy a fél életemet kiterítette? Kíváncsi vagyok, anya mikor olvassa el - gondolkodtam el egy pillanatra, aztán tovább kattintottam a rólunk szóló cikkáradatban. 

"Botrány az Eclipse forgatásán!

A két főszereplő, Kristen [Stewart] és Robert [Pattinson] már régóta alkotnak a való életben is egy párt. 
Az Eclipse forgatásán azonban két magyar is részt vehet, hála a Summit Entertainment pályázatának. A magyar nők amúgy is híresek a szépségükről, és ez alól Szabó Gabi sem kivétel; a barna hajú szépség állítólag egy-két csók erejéig elcsábította a sokat támadott Pattinsont. A két színész nyilvánosan veszett össze a forgatás közepén, és a patáliába persze Gabi is belefolyt. Kristen magából kikelve ordított párjával, míg Robert próbálta őt csitítani. 
A veszekedést több fotós is rögzítette, és a történet ismeretében nem valószínű, hogy csak a film kedvéért támadtak úgy egymásnak. 
Sokan azt is látni vélték, hogy a történtek után Kristen Gabi (szigorúan haver...) barátja karjaiban vigasztalódott, míg újra kamera elé nem kellett állnia."

-Úristen... Ezek betegek - nevettem fel kínomban, magyarul ejtve a szavakat, ami persze azonnal megütötte Ricsi fülét, és mellém húzódva a monitort kezdte bámulni. 
-Mi az? - kérdezett vissza úgyszint magyarul. 
-Azt írják, hogy elcsábítottam Robertet, Kristen pedig nálad vigasztalódott - temettem az arcom a tenyerembe röhögve. 
Ricsi hangos hahotázására már a fiúk is felkapták a fejüket. 
-Mi az? - kérdezett rá végül Bron. 
-Azt írta egy magyar szennylap, hogy én elcsábítottam Robertet, Ricsi pedig Kristent. Illetve Kristen nála vigasztalódott, miután oltári balhét csapott a forgatás közepén - magyaráztam el a cikk lényegét tömören. 

A reggel eléggé kialvatlanul ért, mert éjszaka lefoglalt az, hogy az otthoni barátaimmal beszélgessek. 
Mikor végre sikerült emberi formát öltenem, követtem Ricsit a hotel éttermébe, ahol megreggeliztük, ezúttal kettesben. Szerencsére a színészek már régen leléptek, hogy időben odaérjenek a helyszínre. 
-Mi van a táskádban? - nézett furcsállva az oldaltáskám nagyságát. 
-A vázlatfüzetem - ásítottam. - Van pár rajzom, amit be kéne már fejeznem - vontam vállat. 
-Megnézhetem? 
-Persze - bólintottam, előhalászva a füzetet. Közben persze sikerült feltűrnöm a zebra mintás pólóm, és kivillant a nadrágom csípője fölött található apró tetkó, ami egy egyszerű G betűt formált. Abban a pillanatban villant a vaku, én pedig háborogva intettem be az engem lefotózó paparazzinak, aki persze kapva kapott az alkalom után, és újra elsütötte a gépet. 
-Ma se vagy túl vidám kedvedben - nézte végig az előbbi jelenetet régi barátom, aztán a rajzaimat kezdte tanulmányozni. 
Reggeli után kocsiba ülve a forgatás felé vettük az irányt, ahol kivételesen nyoma sem volt egy farkasnak sem. Egész nap egyiküket sem láttam, és így különösen unalmas volt a nap. Időnként Kellan-nal vagy Jacksonnal összefutottam, és elbeszélgettünk egy kicsit, de szinte egész nap Ricsivel lógtam, aki pár órája lelépett, hogy bemehessen a városba. 
Kivételes nyugalom, és csend uralkodott a konditeremben, ahová az eső elől behúzódtam rajzolni. A felülőpadon ültem, mert ott tökéletesen el tudtam helyezkedni, mikor hirtelen Alex lépett a terembe. Csak futólag néztem rá, úgy gondoltam, ha nem szólunk egymáshoz, nem is veszhetünk össze. 
Teljesen elmerültem a vonalak sokaságában, az ábrák szinte maguktól születtek, már-már szinte oda se figyeltem a kezem mozgására, csak annyi volt a dolgom, hogy az eddigi formák alapján kitaláljam mi a következő lépés, mit akarok, hogy a lapomon szerepeljen. Alex erőlködő szuszogása, és a kondigépek monoton, mégis változatos zaja talán még segített is; megtörték az engem körülölelő nyomasztó csendet, ami ólomsúllyal nehezedett a dobhártyámra. Egészen addig csak ennyit lehetett hallani (na meg a ceruzám hangját, ahogy a lapomon hagyta a grafit nyomát), míg meg nem csörrent a telefonom, ami hangos üvöltéssel jelezte: valaki beszélni szeretne velem. 

E/3

Amikor a férfi belépett a konditerembe, azonnal meglátta a lányt; ott ült a felülőpadon, és elmélyülten rajzolt. Csak egy futó pillantásra méltatta, de a férfi egyáltalán nem bánta. Köszönés nélkül lépett az első kondigéphez, és kezdte el használni. Élvezte, ahogy az izmai meg-megfeszültek az egyre mázsásabb súlyok alatt, mellkasából hangos szuszogások, fáradt sóhajok törtek elő, egészen addig, míg a Moves like Jagger fel nem csendült a szobában. Az akkor már a fekvenyomó padon ülő, éppen pihenő férfi szemforgatva feküdt le, és emelte le az állványról a vasrudat, amin a tárcsák voltak, és kezdett bele újra, izmai erősítésébe. 
-Szia Josh, Gabi vagyok... Tudod, tegnapról - hallotta az eddig nyomatékosan csendben lévő lány vidám hangját. A válasz pár másodpercig tartott, aztán újra ő szólalt meg, de immáron az ajtón kívül. Az ajtó üvegablakán át a férfi tökéletesen látta, ahogy a csinos barna hajú 'európai', vigyorogva, nevetgélve telefonált valakivel. Olyan nagy lendülettel ment ki, hogy útközben csak úgy lehajította a férfi előtti padra a füzetét, amibe rajzolt, őt pedig hajtotta a kíváncsiság; akár bevallotta akár nem, testi vonzódást még akkor is érzett a lány iránt, ha közben nem bírtak megmaradni egymás mellett. 
Eközben Gabi és Josh megbeszélték az első randi időpontját. Gabi továbbra is tartotta magát ahhoz, hogy nem akarja magát könnyed adni; az sem könnyítette meg Josh dolgát, hogy Gabi akárhányszor gondolta át, és futott neki fejben az egésznek, a fiú még mindig nem mozgatott meg benne semmit. Külsőre sem volt az esete, ezért amikor a lány letette a telefont, és átgondolta mit is csinált, egyszerűen elment a kedve ettől az egésztől. 
Gabi amúgy is szeretett játszani a férfiakkal, persze szigorúan tartva magát ahhoz a határhoz, hogy érzelmeket nem szabad bevonni. Szerette a kötetlen szórakozást, és egyáltalán nem riadt vissza a vadabb kapcsolatoktól. 

Amikor Gabi visszament a konditerembe, Alex elmélyülten tanulmányozta a rajzait, de amikor megérezte, hogy figyelik, felnézett. 
-Ezek nagyon jó rajzok - adta vissza a vázlatfüzetet a jogos tulajdonosának. 
-Kösz - felelte flegmán Gabi, és elvette a felé nyújtott füzetet. 
-Tanultad? 
-Grafikusnak tanulok... most lennék harmadéves. Na mentem. Jó edzést! - intett, és kilépett az ajtón. 

2 megjegyzés:

  1. Klasz let!A paparazzik mar csak ilyenek!Sies a kovetkezovel!Puszi,Kini!

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:)
    már nagyon vártam a fejezetet és örülök,hogy hoztátok:)
    ezt a fejezetet is nagyon jól írtad meg:)
    Most is észre lehetett venni a köztük lévő ellentéteket-vonzásokat..;)
    örülök,hogy most már legalább egymáshoz szóltak.:)
    várom a folytatást!
    siessetek vele:)
    puszii

    VálaszTörlés