szombat

Változás!! Fontos

Sziasztok!


A chatben többen kérdeztétek mikor lesz új rész. Akkor azt válaszoltam, hogy ÉN jövök új résszel, mert Bri kizökkent, és hogy ma vagy holnap legkésőbb új rész jön. 
Azóta történt egy kis változás. 
Bri írt nekem ma délelőtt, hogy úgy érzi nem tudja beleélni magát a részbe, és nem tudja tovább írni, mert ritkán és szerinte nem elég jó fejezeteket ír. Én ezt megértem, én is így léptem ki az egyik régebbi blogból. [Wolf life] Én viszont megkértem egy barátnőmet, aki szintén ír/írt, és a következő fejezetet ő hozza már nektek! 


Viszont adódott egy kisebb probléma a böngészőjével, a blogspot (illetve a gmail) nem működik, ezért az általa írt fejezeteket is én fogom felrakni, de fel lesz tüntetve, hogy melyiket ki írta:)
Hát ennyi lenne:)
Puszi, 
NS&Jucii.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése